• עמוד הבית
  • יצירת קשר
חדשות באר שבע
  • עמוד הבית
  • מבזקים
  • עסקים
  • פלילי
  • חוק ומשפט
  • בריאות
  • נדל"ן
  • תרבות ופנאי
  • צרכנות
  • עמוד הבית
  • מבזקים
  • עסקים
  • פלילי
  • חוק ומשפט
  • בריאות
  • נדל"ן
  • תרבות ופנאי
  • צרכנות
חדשות חמות:
  • 23 באפריל 2025 18:23 משחקי קלפים משפחתיים: איך ילדים ומבוגרים משחקים יחד ומחזקים קשרים
  • 19 במרץ 2025 7:12 צמחים מטפסים לשמש
  • 13 במרץ 2025 11:08 איך לאבטח את דלת המוסך (Garage Door) בכניסה לבית? 
  • 15 באוקטובר 2024 11:03 בעקבות הכלניות: טיולי פריחות לרגל דרום אדום
  • 16 בספטמבר 2024 18:35 עקרונות הגישור: הבסיס לפתרון סכסוכים משותף
  • 8 באוגוסט 2024 9:23 תיקון שלט לרכב: איך עושים זאת בצורה חכמה? 
  • 28 במאי 2024 11:53 מהם הצמחים שירחיקו את החרקים במרפסת? 
  • 9 במאי 2024 6:48 ריחוף באוויר באמצעות מצנחי רחיפה: תחושת חופש מרהיבה!
  • 29 במרץ 2024 13:10 מהם כלי העבודה החשובים ביותר למנעולנים? 
  • 2 בפברואר 2024 8:51 6 מלונות בוטיק בארץ לזוגות בלבד
ראשי » צרכנות » איך אפשר להקים מועדון לקוחות באמצעות מערכת לשליחת SMS ? 

איך אפשר להקים מועדון לקוחות באמצעות מערכת לשליחת SMS ? 

מערכת חדשות באר שבע 6 במרץ 2023 סגור לתגובות על איך אפשר להקים מועדון לקוחות באמצעות מערכת לשליחת SMS ? 
30
שיתופים
ShareTweet

אחד הכלים האפקטיביים ביותר לצמיחה של עסקים היא מועדון לקוחות רשומים של העסק. אותם חברים במועדון מאפשרים לעסק לשלוח אליהם הודעות SMS הכוללות הצעות לקניה של מוצרים שונים, מידע על מוצרים חדשים או מבצעים מיוחדים שיש בעסק. ניהול נכון של מועדון לקוחות יכול להיות בעל ערך רב לכל עסק.

הטכנולוגיה זמינה לבעלי עסקים בדרכים רבות ואחת המוצלחות שבהן נמצאת בשטח כבר יותר מ 20 שנים. ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות תוכנת CRM שמיועדת לכך מאפשרת הגדלה של העסק בדרך חכמה ומינימום השקעה כאשר עושים זאת נכון.

ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי

איך תוכנת CRM  עוזרת לצמיחת העסק?

ניהול העסק באמצעות תוכנת CRM הם כיום חובה עסקית מדרגה ראשונה כמעט לכל בית עסק.

התוכנה מאפשרת לכם לאסוף לקוחות למועדון שאתם מנהלים ובאמצעות שליחת SMS לרשימת תפוצה שכזאת, הכוללת לקוחות קיימים של העסק, אתם יכולים לפנות אליהם מעת לעת עם מבצעים מיוחדים, ברכות לחג או לאירוע חשוב בחייהם או עם מידע על מחלקה חדשה שהקמתם או מוצר חדש שהגיע זה עתה וכן הלאה.

מערכת לשליחת SMS מאפשרת לכם לא רק לנהל את רשימת התפוצה אלא גם לדעת מי פעיל בה. תוכלו לקבל מידע מי קוראים את ההודעות שלכם ומי לא, מתי קוראים את ההודעות ואיך מגיבים אליהן. המידע הזה יכול להפוך את שיטת השיווק הזאת למכונה משומנת שמניבה עוד הכנסות ורווחים כאשר אתם לומדים כל העת מה עובד לכם ובעיקר מה לא עובד ויודעים איך להתמקד בקהל הלקוחות שלכם טוב יותר.

יתרה מכך, המערכות המתקדמות יותר שיש כיום בשוק יכולות לאפשר לכם לתכנן שליחת הודעות מתוזמנות על פי סינונים שונים כדי שלא תצטרכו להפעיל זאת פרטנית כל פעם מחדש ובכך אתם חוסכים זמן רב כאשר המערכת עובדת כמעט בצורה אוטומטית לחלוטין.

דוגמא לכך היא שליחה של ברכת יום הולדת שמח (ביום ההולדת בדיוק), עם קופון הנחה לכל נמען שיש לכם את תאריך הלידה שלו במערכת. דוגמא אחרת היא משלוח אוטומטי של הודעה על מבצע כלשהו בדיוק יומיים לפני יום האהבה הקרוב. יש מי שילכו צעד קדימה ויגדירו הודעה אחת לגברים ואחרת לנשים וכן הלאה.

איך עושים זאת?

ראשית כל אתם צריכים לקבל החלטה עסקית על הקמה של מועדון לקוחות עם רשימת תפוצה. השלב הבא הוא לרכוש או לעשות מנוי לשימוש במערכת CRM של ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי עם אפשרות של ניהול משלוח הודעות לרשימת תפוצה.

השלב הבא הוא לפנות ללקוחות שלכם או אפילו מי שרק מבקרים בחנות להצטרף למועדון הלקוחות שלכם ברישום קל ומהיר און ליין או באמצעות טופס ידני (יותר "מציק" אבל יש מי שרק כך יעשו זאת). כעת יש לכם מועדון לקוחות פעיל עם רשימה שהולכת וגדלה של לקוחות פוטנציאלים שמחכים להודעות הבאות שלכם.

חלק מהשירות שתקבלו הוא האפשרות לרכוש חבילת SMS לעסקים בהיקף שדרוש לכם ותוכלו כל פעם להטעים זאת מחדש. תוכלו לרכוש חבילה של 10000 SMS או כפול מזה וכן הלאה. זה כבר תלוי בגודל המועדון שלכם.

המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת דיוור SMS לעסקים, אשר מציעה מערכת מתקדמת לניהול מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות אוטומציות SMS מתקדמות.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
חדשות באר שבע (Beer Sheva News)

חדשות באר שבע (Beer Sheva News)

תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס